15 sanningar om mig själv

  1. Jag har aldrig haft en pojkvän längre en 2 månader.
  2. jag har aldrig rökt och kommer aldrig börja heller
  3. jag har aldrig varit full
  4. jag gillar inte folk som lägger sig i andras liv istället för att leva sitt eget
  5. jag har dåligt självförtroende
  6. jag säger inte att jag tycker att jag är ful för att folk ska säga emot mig jag säger det för det är det jag tycker
  7. Mina 4 närmaste vänner skulle jag kunna göra allt för
  8. min familj har inte alltid haft det så lätt men vi har alltid hållt i hop!
  9. jag är otroligt kär just nu
  10. jag faller alltid för killar jag inte borde falla för!
  11. jag va sjuk när jag va liten och fick inte i min någon näring, det är därför jag är så kort för jag stannade i växten ett tag.
  12. jag har alltid velat bli dagisfröken när jag blir stor
  13. jag är livrädd att sluta  s:t ilian och börja westerlundska
  14. jag har rosa tapeter :L oh jag har ingenaning om hur det stavas
  15. Nu ska jag sova godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0