måndag

yeah duktig jag är på att blogga asåå ;) not
Skola idag först mentorstid,musik,st:tid,so,träslöjd och sen svenska :)
stannade kvar efter skolan med hero och linda och sjöng i musiksalen! gick hem och har inte gjort speciellt mycket.Hahha juste när jag gick hem från skolan med linda och hero så går vi och pratar om vad som hände när vi va villberga i fredas
sanna:juste och så sköt du ner din mobil med pingisraket istället för bollen! HAHA det va kul!
linda:haha ja det va kul
hero:nej de va inte kul fuck youu!
Oh så snubblar linda över en sten och håller på att ramla
sanna:HAHAH det där däremot va kul!
hero: HAHA jaa high five sanna!
HAHA okej ni kanske inte fattar det roliga men endå ;)
Det här kommer bli dom 3tråkigaste veckorna någonsin!-.-
i morgon ska jag hem till sötnosen sofie som fyller 16 år i morgon :D men nu ska jag fortsätta att kolla på knatte,fnatte och tjatte på äventyr (a) hehe
pusshej


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Heeeeej

2012-02-07 @ 19:18:00
URL: http://jenniferbruks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0