:D

Skola idag som vanligt, kom hem vid typ 20 över 2 satt mig i soffan och försökte få tillbaka känseln i mina ben! sjukt kallt det är ute! gick hem till linda och låg i hennes säng och garva ;)
sen kom hero och då körde lindas mamma oss till villberga :) kom dit satt typ och glodde på varandra sen gick vi ut och hade snöbolls krig :D Haha stackars hero blev blötast av alla! :D
Gick in satt och kolla på när dom spelade pingis och sen satt jag och prata med fredrik :)
Ohh nu sitter jag och skriver med anna,loke och linda på facebook :)
Måste nog sova snart ska åka till pappa i morgonbiti nångång! pusshej


Jag vet inte varför men när jag är med dig så känns allting så bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0