långt inlägg

förlåt har inte orkat att blogga!

Lördag/söndag: mamma hämtade mig och nathalie och vi åkte till värmdö till mina otroligt söta kusiner! fikade där och sen lekte jag med wilma i hennes rum! jag har nog världens gulligaste kusiner!♥
när jag kom hem köpte mamma max mat! sen senare på kvällen så gick jag hem till hero,satt och pratade i henne säng och sen kom linda och vi fortsatte att prata..sen kom kom anna och jag och linda gömde oss bakom tvn i vardagsrummet och så skulle jag smyga fram och knacka på väggen men då slog jag tån i (nånting) och då började jag skrika och linda börja garva så vi failade ganska hårt där ;)
Sen gick vi till ica och köpte massa gosaker! sen gick vi hem till linda och satt och prata i köket!
haha juste hero gör nånting och alla började as garva och
anna sa:du ser ut som han på tv!
hero:Han? :o
anna: jaa han den där gubben du vet!
HAHAH det finns ingen/inga som har så dålig humor som vi 4 har tsm ;) hahah sen vid typ kvart i 10 så blev jag jätte sugen på en sak(a) så jag tvingade  hero och anna oh springa och köpa det åt mig! Tack ni är bäst!
Sen gjorde vi hemma gjord ansiktmask med avokado oh så skulle hero lägga det i Lindas ansikte.. HAHAH! det slutade med att det hamnade i håret,halsen och i öronen! :D
Sen vid typ halv3 gick vi inte i lindas rum och bäddade och skulle sova.. trodde jag ja, nej men då får hero för sig att vi ska ta kort! Hahha! så vi somnade inte förens typ 3 kvart över nångån!
vaknade först vid 10 av att lindas lillebror står och skriker på hans mamma hahah somnade om och sen vaknade vi allihopa vid typ halv 1 :)vi gick upp och åt frukost och sen gick jag hem och duschade och sen hjälpte jag mamma i tvättstugan(y) satt och kolla på big brother med nathalie! sen kom min underbara mamma hem med mitt paket som jag har beställt från ellos! :D 4 tröjor! oh nu väntar jag bara på att mitt paket från hm ska komma då  har jag allt jag behöver!:D,,Not!
Idag: min klocka ringde vid typ halv 7 men va så sjukt trött så snozade den till halv åtta och då gick jag upp och klädde på mig och sminkade mig! åt frukost och borstade tänderna sen kvart över 8 gick jag ut till fotbollsplan och mötte hero,elissa,linda och anna :)
första lektionen hade vi mentorstid sen hade vi musik och vi har börjat övat på min låt jag ska sjunga på våran konsert (a) sen hade vi mentorstid,svenska jag hade muntligt nationella prov..hoppas verkligen det gick bra!
sen hade vi lunch och sen sist hade vi so. Nu har jag och linda anmält oss till talang jakten i skolan :D
ååååhhh nu sitter jag och skriver med linda och sofie på facebook :)
I morgon är det klädsím på idrotten -.-snälla döda mig! 
Stort hjärta på er som orkade läsa allt det där! <3




jaa jag va trött..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0