ibland blir det bara för mycket

hejhej,
i går va jag som sagt med min syster en hel dag på barn och fritid och shit vilket bra första intryck jag fick av henne lärare.. NOT! helt sjuk ju :o riktigt rolig klass det där!
kom hem vid typ 4 oh då bytte jag om och vid 5/6 kom min moster och hennes man hit och vi åt tacos! en vid typ halv 7 gick jag till linda och hennes pappa körde mig,hero,anna och linda till viillberga :)
Haha vi va typ ensamna där först så jag och linda gick ut och stälde oss bakom ladan och väntade på att folk skulle kom ;) gjorde typ inte så mycket va ute ett tag och sen la jag mig på golvet och höll på att somna sjukt jävla trött va jag! kom hem kvart över tio kollade facebook och sen somnade jag!
idag vaknade jag 11 av att min syster sjunger i rummet bredvid.. gick upp "fixade mig" åh följde med mamma och handla! fick med mig ett par uggs från skokanonen! :D
sen kom mormor,morfar och thomas hit :) Hahaha förstår inte vad är för fel på min släkt!
dom åkte vid typ 4 oh då entligen trodde jag att jag fick sova men nejnej då kommer mammas kompis hit..och hon älskar att prata,behöver jag säga mer en så? haha
Men nu ska jag väl gå till köket oh vara lite social! :)


om tiden läker alla sår har min klocka stannat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0