bloggpaus(?)

igår: när mamma kom från jobbet åt vi smörgåstårta och sen "vanlig" tårta som ella hade gjort :)
sen gick jag hem till linda haha sötnosen böt tröja så vi hade likadan ;) iaf lindas körde mig,linda och anna till villberga vi gjorde inte så mycket satt och prata och va ute typ, ingen bra ide att ha smink på sig när det är snö ute om man säger så...kom hem vid halv 11 gick och la mig typ på en gång..
idag: vaknade typ 10 gick upp och åt frukost sen fixade jag mig och vid typ halv 12 åkte vi till värmdö och firade lilla wilma som fyllde 3 år i torsdags :)kom precis hem och nu ska jag ut och dränka migi snön med hero!
tar nog en bloggpaus pallar inte blogga men vi får se byebye


Kommentarer
Postat av: emellie

åh tack sanna, din design är skit snygg också :D <3

2012-02-18 @ 23:28:18
URL: http://larssens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0