Äntligen

Orkar inte berätta vad som hände i skolan hände inget speciellt iaf så :)
Men vid typ 6 följde jag med hero till affären och sen följde jag med henne hem och hjälpe henne att söka gymasium :) sen gick jag hem och sen klockan 8
Smsar hon igen och säger att vi ska ner till stan och hämta våra skolkläder åt klassen så va bara att setta på sig skorna och gå ner.. Vi bärde två stora paket med alla kläder till bussen :) hero fick bära det största (a) ( straff för hon tvvingade mig att gå) haha kan säga att jag fortfarande har kramp i armarna! Vi gick hem till hero och fixade kläderna i olika högar osv! Oh nu ligger jag i min säng och ska sova :) godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0