1 saker jag hatar med mig själv

1. jag vill alltid vara vän med alla spelar ingen roll hur den personen ser ut! alltid när nån ny börjar i min skola tex så vill jag alltid vara den första som pratar med den osv ni kankse undrar vad det är för fel med de? men jag blir as deppig om den personen typ inte ler tillbaka när jag ler och kan gå runt en hel dag och undra vad jag har gjort den personen för att den inte log tillbaka, det är nåt jag verkligen hatar med mig själv!
Hade bara lust att skriva det där vettefan varför men men :)
Skola idag som vanligt inget speciellt hände.. jag och amanda va inte med på idrotten idag av en anleding.. så satt och prata med henne i omklädningsrummet!<3
Nu sitter jag och fryser ihjäl..hero kommer snart hit oh vi ska beställa klasskläder :)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0