torsdag

Åkte till skolan i morse, hade ingen lektion fören tjugo i 1 för matte läraren va typ med nån annan klass så jag, simon,petra och ida stog och glodde på nior :p nej men vi gick typ runt och vänta på att nåt kul skulle hända :p vi va 7 personer i klassen idag :p efter lunch så pysslade vi och sen satt jag och petra med barbro när hon berättade för niorna vad man gör på bf osv :p vi hittade även jesus också ;D hahahah
sen  fick vi gå hem, kändes verkligen värt att gå till skolan idag :p 
nu har jag precis duschat och sitter vid datorn och har precis beställt två par vinterskor! :D happyface!
Jag bloggar ganska mycket på min låsta blogg men ska försöka uppdatera här så mycket som möjligt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0