rubrik hääär

ni är så söta som ff klickar er in på min blogg när jag suger på att blogga!(a)
i fredags fick vi sluta vid 11 så då gick jag och hero till ilian och hälsade på, stog och prata med anna och linda ett tag och sen gick vi hem :)åkte med nathalie till pappa vid typ 4, åt fruktsallad och kollade på x-factor blev så glad när isak fick vara kvar!! :D fast dom 2 senaste veckorna har jem arit grymt bra så de sög ju att dom åkte ut menmen. i lördags åkte jag,pappa och lina till huddinge och handlade julklappar :) kollade på film när vi kom hem och sen gjorde vi inte så mycket mera :) vaknade 8-9 nångång idag och sen vid typ 2 så åkte jag hem till enköping igen : har bakat lussebullar med ella ;) haha hade lite mjölkrig också haha. sen duschade jag och nu sitter jag i ellas säng och ska kolla på julkalendern  och försöka få tag på anna (a)
byebye
bjuder på en gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0