bilder

 
nu tänkte jag lägga ut några gamla bilder så tänkte jag beskriva vad bilderna betyder för mig :D

Balen! En utav dom roligaste kvällarna i mitt liv! typ hälften åkte hem redan efter i hade ätit men dom som jag var kvar och dansade med hade iaf sjukt kul! oförglömlig kväll!
Satt på wickmans med petra och ida i nästan 2 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord!
Halloween! Kommer ihåg att jag tände ett ljus och bara grät och grät, saknaden är obeskrivlig!
Kräftskivan med min otroligt underbara och störda släkt!
Min sextonårsdag! mina söta klasskamrater och min underbara familjen gjorde min födelsedag till den bästa någonsin!
När jag färgade håret rött! var så sjuk nöjd men nu ser jag bara ut som en rutten apelsin i håret..
Tröjan! när jag och underbara Anna va på grönalund och åkte kärlekstunneln!
När jag skulle baka brownis med mina systrar hahah smaka asfalt!
Dagen innan skolavslutningen på körövningen, kommer ihåg att jag grät som fan när jag kom hem för att jag fick panik att jag skulle sluta ilian.
Hahaha linda hade glömt sina hemma nycklar! hahah
första dagen på wgy haha fyfan va så arg vile bara tilbaka till ilian!
Kommer inte ihåg när men för ett bra tag sen och satt på fotbollsplan och försökte ta bra bilder! hahah kommer ihåg att hero och anna gick iväg ett tag och jag och linda försökte ta bra bilder på oss när vi låg ner på bänken!
 
Hahah satt på fotbollsplan med linda och försökte ta bilder när mitt hår blåste men de gick inte så bra..
i somras när jag åkte upp till min farmor och farfar!
Jag och sofie försökta få bra bilder på gymmet ;)
Valborg!
Hahah jag och sofie letade efter en plats att stå på så att våra bilder skulle bli bra, haha vi klättrade till och med upp på hökullen!
 
Skolavslutningen! :(
sommaren 2011!
Alla mina dagar med tindra! saknaden är obeskrivlig!
Skolavslutningen när jag slutade sjuan!
Hahaha kvällen/natten med mina störda vänner, haha kommer aldrig glömma smörjan i lindas ansikte!
Sofies sextonårsdag!
Skolavslutningen 2011!
Hahaha jag och sexiga sofie ;)
när klassen över nattade i bredsand!
Hahahha mammas huvud i mitten...
hälsade på gammel mormor med mamma
passade sötaste kusinerna
lilla sanna och jag förra sommaren
älskar min klänning!!
Hihih typ i sjuan när vi va som tajtast! tycker vi var väldigt söta! :*
Så nu orkar jag inte lägga ut några bilder men de blev ganska många endå ;D
nu ska jag ta och lägga mig i sängen och försöka sova godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0