Söndag

Igår kom mormor,morfar och thomas hit, åkte och plockade svamp, fikade och prata :) sen när dom åkt hem åkte jag och mamma och handlade mat på chopchop. Mamma och uffe åkte sen ut på landet så jag va själv hemma. Skulle egentligen sovit kom Linda och räddade mig (a) vi träffade hero ett tag och prata med henne :) sen gick vi och mötte Emelie, vi kollade på film och sen fick emelie nåt ryck att kolla på roliga katter på youtube hahahaha! Hon åkte hem vid typ halv 1 och då la jag och linda oss i sängen och pratade och sen somnade vi. Vaknade 12 idag och sen dess har vi ätit frukost och legat i sängen och sjungit och nu går linda runt och räknar hur många prydnad grisar vi har hemma oh än så länge är hon uppe i 163 stycken ;) nu ska jag bara vänta på att mamma ska komma hem så vi kan åka och köpa grejer till skolan :)
Hejdå :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan gör hon på den sista bilden? :o
Skit fin blogg btw!<3

2012-08-19 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0