I swear it hurts.

Ni behöver inte läsa men jag behöver skriva av mig.

Vet ni hur trött jag är på att saker aldrig blir som man tänkt sig? Hur folk ljuger för mig för att få mig att må bättre och framför allt när folk inte kan hålla vad man lovar?!
Första veckan på de här sommarlovet hade jag förlorat 6 vänner, fattar ni SEXvänner?! Det va dom sex som alltid sa: va inte orolig vi kommer alltid vara vänner, de spelar ingenroll att du byter skola! Skit snack! Redan efter en vecka va ni alla borta, fattar ni hur det kändes? de kanske är mitt fel att folk alltid lämnar mig, de kanske är så, jag är nog en vän man bara har ett tag och sen går man vidare.
Visst jag är vän med 3 utav dom igen och de är jag glad för! Men det kommer aldrig AlDRIG bli som förut, de har bevisats ganska tydligt, hur mycket jag än försöker att skriva snälla saker osv så får jag alltid ett litet kort svar tillbaka. Fattar inte hur jag så snabbt kunna bli ersatt av en annan person..
Det kanske är lika bra att jag börjar westerlundska, ny miljö, nya killar och nya vänner.
Jag vill ha tillbaka mina vänner, men så länge jag är nummer 2 för er så är de ingen mening längre, förlåt men de klarar jag inte av. Jag vill bara att nån kan visa mig motsatsen, visa att jag har fel.
I act like i don't care but deep in side i swear it hurts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0