wiho

Haha visste är jag duktig som bloggar fast jag sa att jag inte skulle hinna? :D
Men iaf vaknade åtta i morse gick upp och sminkade mig och slog in presenter till Ella. klockan 9 började jag och ella göra tårtorna med jordgubbar på :d vid halv 10 kom farmor och farfar hit och vi  fikade åt lunch och satt och prata :) dom åkte hem vid 2 och då gick vi och handlade och sen satt vi på balkongen och spelade kort :)
oh nu sitter jag med slingor i håret som underbara nathalie köpte till mig idag! ♥ på henne!
Ni som aldrig har slingat håret hemma och haft en sån där mössa på er ni vet? jag varnar er slinga inte!! det gör såå sjukt jävla ont att dra ut håret ur hålen på mössan! och speciellt om man har en syster som gör en åt en som inte har något tålamod alls ;)
ni får alla bilder från idag i morgon när jag kommer hem till mamma :) Eller kom på att vi ska fira ella dåå men aja bilderna kommer nångång :D
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0