Visste ni att..

  1. Jag har aldrig rökt
  2. jag har aldrig varit full
  3. jag har dåligt självförtroende
  4. jag älskar komplimanger
  5. jag bryr mig för mycket om vad andra tycker
  6. jag älskar att hjälpa folk som mår dåligt!
  7. jag önskar jag vore längre
  8. jag älskar att bo där jag bor nu
  9. jag saknar wilma!
  10. jag tror jag har humörsvägningar
  11. jag har bara bott i enköping i 6-7 år
  12. jag saknar min bästavän
  13. bara en av mina vänner märker på mig när jag fakear ett leende
  14. jag har världens underbaraste vänner!
  15. jag hatar mig själv för att jag gillar honom!


image description


Kommentarer
Postat av: Cindy [Cindyles.blogg.se]

hatar inte dig själv för du gillar någon :)

2012-04-10 @ 17:42:37
URL: http://cindyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0