jesus

Hej vaknade kvart i 11 idag! STOLT :D haha gick upp åt frukost med mamma medans vi kollade på sjunde himlen :) Hoppade in i duschen och sen följde jag med mamma och handlade.
Gick hem till Linda med herojoe och anna :D Kollade på när Herojoe färgade lindas hår :) om ni undrar varför jag skriver herojoe så är det för en sak :L HAHA! sen gick min älskade herojoe hem :'( haha men då lockade Linda mitt hår! tack sötnos!(a) men tyvär så ser jag ut som jesus :'( men jag kom på att till och med jesus har längre hår än jag :( hahah!
Har precis packat min väska till i morgon, har idrott på idrotten och sen ska jag träna på a3 med sofie :)
godnatt!:)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: åh tack så mycket! din blogg är också väldigt fin! :)

2012-04-10 @ 17:02:51
URL: http://jenniferjosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sluta! You don't look like jesus! :D

You Are pReTTy lIke a pRinceSS!<3

2012-04-10 @ 17:30:38
Postat av: Linda

det var från mig! :D

2012-04-10 @ 19:46:35
URL: http://lindamariennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0