Rubrik här

Är det bara jag som har svårt att komma på bra rubriker?:o
Men iaf skola idag försov mig så hade ganska bråttom i morse!
Hade först mentorstid, extra engelska,
Matte hade bara ett fel på matte testet *stolt*! Sen hade vi so oh då satt jag och förhörde Albin och Tobbe haha ja det gick ju bra..;) sen efter lunch hade vi idrott vi körde typ nån boll lek och sen gladiator sak! Min grupp ägde ju :D sen hade vi no och sen sist hade vi svenska och då kollade vi på film!
Oh när jag kom hem åt jag och nu har jag bytit om till mjukiskläder och ligger i min säng och kollar på tv :)
Skulle ha tränat med sofie idag men hon är sjuk så vi ska träna på torsdag ist! :) pusshej
Jag idag


Kommentarer
Postat av: Hazel&Linda

Svaren har kommit!

http://oourliifee.blogg.se/2012/april/lindas-svar-pa-fragestunden.html#comment

2012-04-10 @ 19:04:23
URL: http://oourliifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0