påskbord

Hej vaknade idag av att Niklas står och bankar på dörren och sen kommer in och lägger sig över mig och börjar skrika och hoppa -.- bara älskar när folk väcker mig -.-
Gick upp åt frukost med mamma och ella och nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik.
Idag ska vi äta påskbord, usch fyfan är fortfarande mätt från påskbordet hos pappa haha :p
känner mig på piss of humör idag, vill bara ligga i min säng hela dagen och tycka synd om mig själv meen det är ingen bra ide för då kommer det bara bli ännu värre,ska nog gå ut och gå ett tag det brukar hjälpa!
Längtar till på torsdag för då har jag möte me frida och känner att jag behöver det just nu!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0