Måndagar suger

Skola hade typ 3 lektioner, våran lärare kom aldrig till lektionen så vi hade 40 minuters extra rast :D ohh juste tack jasse för hjälpen på so'n Mohahah ;)
Efter skolan gick jag och sofie hem till sofie mormor och morfar och satt och fikade och sofie diskuterade om massa saker ;) Följde med sofie till musikskolan och sen gick vi till a3 och tränade :) sen tyckte vi att vi förtjänade en glass :L Haha!
Sen gick jag hem men ringde hero efter halva vägen för det är såå sjukt tråkigt att gå själv utan musik! så hon cyklade och gick med mig resten av vägen :D
Duschade när jag kom hem och nu har jag precis lockat klart mitt hår oh nu vet jag inte vad jag ska göra! om inte nån överraskar mig snart med nåt att göra så kommer jag seriöst att ruttna här! Känner att jag vill hitta på nånting nytt, eller iaf "överraska världen"!
Nu ska jag... hmm ja vettefan vad jag ska göra gå och underhålla min mamma eller nåt :D
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0