Lördag

Igår efter skolan gick jag ner till stan med hero och anna,vi gick runt i affärer och letade present till marcus som anna skulle köpa och jag leta efter ett par snygga byxor men jag hittade inga så köpte underkläder och en tröja ist :) Kom hem vid 4 och åt sen vid halv 7 åkte linda,jag och anna till villberga! Gjorde inget speciellt där som vanligt :L
kom hem halv 11 och somnade typ så fort jag la mig i sängen.
idag skulle jag ha åkt till mina kusiner men det blev tydligen inte så, så nu vet jag inte vad jag ska göra är på sånt piss off humör idag så lika bra att bara vara hemma.
Den här helgen började as bra redan i fredas men förstördes efter bara några timmar..
hejdå.

Kommentarer
Postat av: emellie

tack sanna, du med !! <3

2012-04-21 @ 16:48:44
URL: http://larssens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0