Långt inlägg

Orkade inte blogga igår så skriver nu ist
Igår: efter skolan gick jag ut med linda och vi la oss på en bänk och började asgarva åt.. Aa jag vet inte vad vi skrattade åt riktigt men men ;) sen kom anna och hero och vi gjorde inte så mycket tog kort och skrattade mest :D juuste innan jag gick ut med dom så gjorde jag klart min musik och bild redovisning :D *stolt*
Idag: försov mig igen.. Hade verkligen inte lust med skola idag! Men iaf gick upp och fixade mig och sen gick jag till skolan. Först hade vi kör vi övade på skolavslutningslåtar.. Efter kören hade vi so, bild, lunch, no och sist musik :) men va bara me på halva musiklektionen för hade möte med frida :) efter skolan följde söta anna med mig till doktorn och jag vaccinerade mig mot nån sorts cancer! Åh jävlar vad ont det gjorde! Jag brukar älska att ta sprutor men det här gjorde sjukt ont och nu är min arm as svullen :o! Gick hem till hero nyss och kollade på frågorna jag skulle kunna! Tack så mycket du räddade mitt betyg i so!
Kommer nog inte kunna blogga i morgon för efter skolan ska min klass åka och kolla på nån orkester.. Yeaah fett taggad!:D eller inte :L
Haha nej men nu ska jag duscha och sen börja plugga :)
Hejdå


Kommentarer
Postat av: My

sv; Tack detsamma Sanna! :D

2012-04-25 @ 19:40:43
URL: http://enkopingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0