hatar måndagar!

Vaknade 6 idag, gick upp oh duschade och sen fixade jag mig osv.
Hände inget speciellt i skolan idag,orkar inte berätta om alla lektioner för dom va dööö tråkiga! jag hatar måndagar -.- Men i morgon är det tisdag och då är idrott och sen ska vi ner på joar och se 8a:s musikal :)
Känner verkligen att jag äger på att blogga, tycker ni inte dE? ;) Haha nej men jag bloggar om samma saker heeeeeela tiden, jag vill att det ska hända något nytt i mitt liv, översaka mig!! Men jag vill endå stanna kvar så här som jag "lever" idag för om mindra en 2 månader slutar jag s:t ilian och bara tanken att lämna den skolan skrämmer mig otroligt mycket.. vad kommer hända sen på westerlundska? aja det lär jag ju märka då.
Men nu ska jag börja lyssna på låtar jag ska kunna till musikprovet på onsdag, och så ska jag vänta på att Anna smsar mig så att jag kan ringa henne nångång :L haha
hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0