grymt

Gick ner till gymmet vid typ 2 och mötte sofie och johan, tränade typ där i aa vettefan kanske 30 minuter, känner mig hellllttttt dööööööööööd! jag har verkligen ingen kondition alls :o men endå fett stolta att vi överlevde första gången! :D
Gick hem, kom hem duchade tog en macka och sen gick jag till anna och hennes pappa körde ner oss till bion :)
vi såg en gång i phuket, typiskt sån här thörnros humor! Haha nej men den va faktist ganska roliga :)
När vi kom hem mötte vi hero och vi gick upp på skolgården och jag och anna satt oss i "båten" och pratade och frös typ ihjäl :L
Men nu är jag iaf hemma och vet inte vad jag ska göra faktist, ska nog checka facebook och se om det är någon social inne :)
Juste ska åka till pappa i morgon så tror inte det kommer bli så mycket bloggning resten av veckan men ska försöka ha tid för de :)
godnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0