chop chop

Har legat i nathalies säng och letat efter skolavslutningsklänning och balklänning i 2 timmar nu! får panniiik hittade 4 stycken balklänningar som jag har beställt så vi får se vilken som passar bäst ;) men jag hittar verkligen ingen till skolavslutningen! jag brukar alltid bli "kär" i jätte många klänningar och svårt att välja men nu hitta jag inte en enda :o menmen får fortsätta kolla en annan dag :) Känner att mitt humör svänger från att må jätte bra till att bara vilja lägga mig i sängen och gråta..
Mamma kom hem med mat från chop chop (tror de stavades så) va faktist jätte gott men föredrar hellre vita elefanten :) fick en sån där lyckokaka med en lapp i där det stod en sak, tror kakan visste att den skulle hamna hos mig, haha nej men hoppas det som stod på lappen slår in snart!
Har ni sett freacky friday? Haha min mamma tror att hon och jag kommer byta själar under natten som dom gjorde i filmen! oh hon vill att det ska hända så hon får reda på vem jag gillar, Hahah!
Så nu har hon lagt fram den filmen som vi ska kolla på senare i kväll! :)
I morgon ska jag ta mig ork att träna med sofie! Har ff en sån sjuk tränningsverk :o men det sägs ju att om man tränar igen så försvinner tränningsverken så får väl hoppas det ;)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0