<3

Kom precis hem från Anna! Först åt vi och satt och pratade en hel del och sen gick vi först hem till hero och hämtade saker och sen hem till linda :) när vi kom tillbaka till Anna så smälte vi chockladen och satte oss på annas altan och doppade jordgubbar i chockladen guuud så gott men shit så illa man mådde efter åt :o
vi körde lite fråge sak Hahha alltid lika intressant att få reda på saker man inte visste! Men som vi sa det som sägs på annas altan stannar på annas altan! ;) Mina söta flickor följde med mig enda fram till dörren :* oh nu ligger jag i min säng och känner inte alls för att sova :o Men ska väl se om det finns någon rolig inne på facebook eller någon rolig att smsa me :)
pusshej
Tack för Kvällen tjejor! finns inga ord på hur mycket jag älskar er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0