yeah!

Jag är på bättre humör nu:D hihi
Skola idag som vanligt vi kollade på en film på so'n den är sjukt bra, vi såg nt klart hela men kan lova att jag kommer börja gråta innan filmen är slut :L
Efter skolan gick jag hem till linda med hero och anna, vi gjorde lite saker som vi brukade göra för 2 år sen :D kul va det iallafall! speciellt när anna letade efter oss:D HAHA!
Dom gick till donken nyss men dom kommer till mig strax tror jag :D
Åhh juste jag har fått min tv som min mormor,morfar och mina två morbröder beställde till mig när jag fyllde år:D Happy face! Lägger upp en bild på den senare eller i morgon :D
Byebye


älskar bilden!

Kommentarer
Postat av: anna

mobba mig, gör det :(

älskar dig/er! <3

2011-10-13 @ 22:28:52
URL: http://annaliifh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0