(y)

Jag tänkte börja med en 30 dagars lista i dag så att jag har nåt att skriva om :D

Dag 1 - självporträtt
Dag 2 - favoritpryl
Dag 3 - en familjemedlem
Dag 4 - min hobby
Dag 5 -   en gammalbild
Dag 6 -  kärlek för mig
Dag 7 -  En bild på mig själv som jag aldrig har lagt upp'
Dag 8 -  En favoritbild
Dag 9-   En bra vän
Dag 10 - Detta gör mig glad
Dag 11 - Tokigt'
Dag 12 - Randombild på mig själv
Dag 13 - Mitt allt
Dag 14 - En vinterbild
Dag 15 - Tre gamla bilder på dig
Dag 16 - Självporträtt i svartvitt
Dag 17 - Ett ögonblick
Dag 18- Känslor
Dag 19- Den som betyder mest i ditt liv
Dag 20-Här bor jag
Dag 21- När jag var liten
Dag 22- mitt beroende
Dag 23-En sommarbild
Dag 24-Detta gör mig glad
Dag 25-Någon jag saknar
Dag 26- Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27- Vänskap
Dag 28- Väder
Dag 29- Senaste bilden på mig själv
Dag 30- Bild på dig och någon familjemedlem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0