tråk

STEG 1
Namn: Sanna Thörnros
Födelseplats: bb
Bor: romberga
Ögonfärg: grön,blå,grå typ
Hårfärg: svart/brunt
Skostorlek: 36
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger


STEG 2
Skor som du bar idag:
har inte haft på mig några skor i dag :P
Dina svagheter: Att bli kär i fel person
Rädsla: mycket

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Neeeej!

När somnar du: När jag är trött

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola
McDonalds eller Max: Donken
Vans eller Converse: Converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: vad är skillnaden?
Choklad eller vaniljglass: Vaniljglass

STEG 5
Svär du? 
aa..
Sjunger du? ja
Duschar du varje dag?  nej varannan
Röker du?  usch nej!
Gillar du skolan?  faktist så ja!
Har du bra självförtroende?  nej
Kommer du överens med dina föräldrar? ja

STEG 6

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? nej
Rökt? ´nej
Shoppat: aa
Ätit en hel ask müsli? nej varför skulle jag?
Ätit sushi? ne
Stått på scen? aa på kören :P
Skejtat:  nej
Bakat? ja
Stulit: Nej
Kysst någon? nej
Kramat någon? ohja!
Haft sex? Nej

STEG 7
Har du någonsin:
Svimmat? nej
Blivit kallad hora? Ja
Blivit nerslagen? Nej
Busringt någon?  hah aa 
Gjort något som du ångrade?  om jag har..
Fått IG i nått ämne eller på något prov?  ja
Kastat en sten på nån ruta? nej

STEG 8

I framtiden:
Namn på barn?  igenaning
Vad vill du bli när du blir gammal? Rik


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?
dom närmaste
Antal CD-skivor du äger?  har typ inga
Antal piercings?  en i näsan
Antal tatueringar? 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen? ingenaing

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? sola
Vad ska du göra i vinter?  frysa
När tar du studenten?  4 år tror jag
Vad gör du efter gymnasiet? bra fråga
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? aa
Vad händer till helgen? inget tror jag
Vad vill du helst göra just nu? träffa han.

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? ...
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? personligheten och ögonen!
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? bra fråga
Vem är den perversaste person du känner? HAHAHAH min åsna!
Hur många gånger har du varit utomlands? 4 tror jag
Vilket land är bäst? Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0