tidsfördriv

FAKTA:
Namn: sanna
Födelsedag: 27 september
Bor: enköping
Arbete: skola 

FAVORIT… 
Färg: rosa
Plats: ute
Drog: musik
Fordon: bil
Film: finns många bra
Djur:  katt
Affär: bikbok,hm,lindex osv

BRUKAR DU… 
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: för ofta
Skrika:  nje
Sova: ja
Drömma mardrömmar: händer
Försöka vara annorlunda: har hänt
Klä dig i svart: ja
Ha sex: -
Hata folk: nej
Lita på folk: nje..

NÄR… 
Åt du senast: 4 timmar sen kanske
Läste du en bok senast:  i morse
Var du på konsert senast: tror inte jag har varit på nån
Kysste du någon senast: oj de va ett tag sen
Svor du senast: nyss
Klagade du senast: nyss
Är det sommar: när de varken är höst, vinter eller vår

VEM… 
Saknar du: han
Rörde dig sist: ella
Kysste dig sist: hahah!
Fick du sms från senast: anna

HAR DU…
För många vänner: nej!
Tvångstankar: kan hända
Någon annan psykisk sjukdom: ne
Färgat håret:  ja
Brutit några ben: nej
Egen dator: nej
Gjort bort dig rejält: om jag har
Bra självförtroende: nej!
Kysst någon: aa
Haft sex: nej
Köpt kondomer: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja

HUR... 
Går du: med mina ben?
Fördriver du tiden: skrattar
Mycket pengar har du: bra fråga
Tjänar du pengar: månadspeng
Ofta diskar du: en gång i veckan typ
Ofta städar du: när jag orkar..
Ofta träffar du din familj: varje dag
Hur mycket äter du: tills jag blir mätt

ÄR DU.. 
Förstående: ja
Öppensinnad: ?
Arrogant: ?
Osäker: på mig själv ja
Blyg: haha nja..
Smart: ohjaa!
Sentimental: ?
Pratglad: Haha jadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0