hoping for the best but expecting the worst.

ni behöver inte läsa Men känner att jag behöver skriva.
Är det så här det känns att vara kär på riktigt? varje gång jag hör dit namn ler jag, så fort jag ser dig blir jag helt pirrig i hela kroppen känns som jag ska sjunka genom golvet.
Allt är så perfekt när jag väl ser dig och vet att du är i närheten. men varje kväll sitter jag och väntar på att du ska skriva,jag kan sitta i timmar och bara vänta.. ni får tycka att jag är sjuk i huvudet om ni vill.
Det är något speciellt med dig, jag kan inte sätta punkt på vad det är men jag gillar det!
Du är värd att vänta på och det gör saken mycket svårare..
Så hur ska jag göra sitta och vänta eller ska jag ge upp nu?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vet precis hur du känner! Skulle inte kunna beskriva de bättre själv! <3

2011-10-31 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0