haha

När jag åkte tåg till pappa idag så sätter sig 2" tjejer" brevid mig dom va typ 30,40 år. Dom har hur mycket smink på sig som helst dom sitter och asgarvar åt ingenting och så pratar dom som om dom va typ 15 år :o omg, fett najs osv :o och sen när en av dom skulle gå av så roppade den andra över typ hela tåger ba: heeejdå bebiiiis love uu.
HAHAH! håll typ på att dö av garv och gubben som satt på andra sidan grät av garv :PHahaha
men iallafall har precis kollat på film med pappa kommer inte ihåg vad den hette men bra va den iallafall! oh nu sitter jag och skriver med sofie på facebook.. klockan är tjugo över nio och jag är redan sjukt trött :o
godnatt

Kommentarer
Postat av: eliiin

Hahah fan va kul :D

2011-10-30 @ 16:41:07
URL: http://imelinbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0