till dig;

Sanna innan du läser dethär så lova mig att du kommer ta åt dig av varenda ord jag skriver,
lovar du?
säkert?
100%?
hmm.. helt säkert?
okej bra!

du är den underbaraste människan jag känner. och jag vet ärligt talat inte hur jag ska få fram orden, du är en person som bryr sig så oerhört mycket om andra, du bryr dig mer om andra än dig själv helt enkelt. Och det fattar jag inte hur du klarar av.  Du är så otroligt omtänksam och generös mot allt och alla. Du är en av de få människor som jag vet lär känna en människa innan du skapar en uppfattning om personen. Och det finns tusen mer bra saker med dig. Och jag är så sjukt jävla förvånad att du inte har 6541235 pojkar efter dig, för du är en sån otroligt charmig tjej så om jag hade varit en kille hade jag haffat dig direkt, ingen tvekan! Du är dessutom söt som socker sanna, och det vet du. Se på dig själv, kolla dig i spegeln du är så otroligt vacker så gaah, finner inga ord!
Jag vet att du har gått igenom en hel del svåra saker på sista tiden, och jag vet inte varför du inte har berättat allt för mig direkt men när jag fick veta det fick jag skuldkänslor för att jag inte anade. Men killar kommer och går, du kommer bli sårad ett x antal gånger av dom i ditt liv. Men ändå är vi så beroende utav dom. Men tillslut kommer du hitta honom, han som får ditt hjärta att slå tusen volter, du kommer göra allt för honom och aldrig vilja släppa taget. Och det är DÅ du inser allt bra du har här i livet, och du kommer aldrig tänka på det dåliga med dig. Det enda du kommer se är hur grym du är, han kommer få dig att känna dig perfekt och som att du klarar precis allt. Men jag vet inte när det kommer hända, men jag lovar dig att det kommer hända. Du måste sluta leta sanna, vänta inte. Då kommer han dyka upp innan du hinner säga ditt telefonnummer. Men jag vet också att du kan bli sårad på vägen, men då vet du att jag finns här och mitt nummer har du och du kan alltid ringa mig. För för 3 år sen gav jag dig ett löfte, ett "föralltid" och det lovar jag att hålla. För även om vi bråkar nån gång ibland så vet jag att vi har varandra, oavsätt vad som händer. Du har gjort mig så otroligt stark, och fått mig att vilja fortsätta orka kämpa så nu ska jag göra exakt samma sak för dig. 
För du är min bästa vän, du är som en syster för mig, du är precis allt för mig. Utan dig klarar jag mig inte, det bara är så. Jag älskar dig sanna marie thörnros. Nu & föralltid♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0