Ni är guldvärlda!

Hero,Linda och Anna gick precis hem, vi kollade först på another cinderella story den va jätte bra! tänk om det är som i filmerna att killar är så underbara bara min hittar den rätta! hehe i wish!
Sen kollade vi på nån skräck film kommer inte ihåg vad den heter men vi hade 3D glasögon på oss så saker åkte ut ur tvn och rakt i ansikte det va läskigt!(a)
HAHAHAH sen så blev vi lite övertrötta och aa.. 5-0 till mig och linda råå ;)
-omaha mall omaha omaha mall :D HAHAHAHAHH omg dör.. ni fattar säkert inte ett skit av det jag skriver men jag skrattar så jag gråter så lite svårt att se vad jag skriver (a)
HAHAHAHAHAHA! nu ska jag försöka lugna ner mig och lägga mig i sängen och skriva med några på facebook :D
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0