Hiss&Diss



Jag hissar:
1. Ni som komenterar min blogg och skriver så gulliga saker!
2.Bobbys shampo och balsam dom är jätte bra och luktar jätte gott!
3. Mina underbara vänner utan dom skulle jag inte vara nånting!
4.Han♥

Jag dissar:
1. Engelska fyfan vad jag hatar engelska lektionerna i skolan, jag älskar engelska låtar visst men det är inte samma sak som att tvingas prata engelska i skolan.
2.Folk som trycker ner andra för att själva må bättre. Jag fattar inte hur ni som gör sånt tänker, hur kan man må bra av att göra andra ledsna?
3.när folk ljuger.
4. Att jag börjar bli sjuk.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du glömde att du hissar dina underbara syskon ;)

2011-11-06 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0