hihi

heej, har bara legat i soffan nästan hela dagen och känns som jag har kollat på minst 100 olika filmer och pogram haha. Det är så sjukt skönt att vara hos pappa själv, man kan göra vad man vill, eller inte göra nånting alls som jag gjort haha, men imorgon blir det att åka hem till mamma igen och om jag känner mina syskon och
vänner rätt så kommer jag inte få en lugn stund för mig själv:d Haha jag vete fan vad jag bablar om faktist :o
men iallafall sitter och skriver med Lilla söta anna på facebook :)
Är på såååå sjukt bra humör idag, allt känns liksom såå bra! :D
Nu skrev sofie till mig så ska sitta och va social med henne ett tag och en blir de att sova :D
pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0