sing star

kom hem till enköping vid typ 6, då kom hero och linda till mig, haha linda och jag försökte få upp min klädställning..efter ett tag kom vi på hur vi skulle göra haha, sen gick hero hem och då sjöng vi sing star med mina systrar och niklas..Tondövare familj får man leta efter! Tur att linda kunde sjunga iallafall ;)
oh nu sitter jag och kollar på Hannah montana och skriver med desperata Linda på facebook :)
I morgon blir det nog att sooooovvvaa! nej men har lovat linda att städa hennes rum (a) snäll jag är va?
Hon har typ städat mitt rum 1000 så ;) MÅSTE träffa min Anna också saknar henne otroligt mycket!
ååhhhh hoppas min sak jag beställde kommer i morgon :D
men nu ska jag försöka få linda att låta mig sova... Godnatt :D

Jag älskar dig min knasboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0