gårdagen

hej tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår.
Vaknade halv 9 gick upp åt frukost med mamma och natha, sen satt vi oss och kolla på julkalendern!
efter det gick jag och byte om och sminkade mig osv.. sen öppnade vi alla julklapparna som jag fått av mamma, uffe, natha och ella. Om ni undrar varför vi öppnade alla så tidigt så va det för att vi skulle åka bort och jag och mina syskon skulle inte komma hem på kvällen. Men sen åkte vi till mina kusiner där hela släkten va, vi kollade på kalle anka och sen åt, och sen öppnade vi julklappar och sen körde mamma oss till pappa där vi öppnade ännu mer julklappar och sen kollade på film och sen somnade jag.
Alla bilder från igår är på kameran och den tog mamma med sig hem så jag visar bilderna när jag kommer hem till mamma och de blir nog på torsdag eller fredag :D Jag är jätte nöjd med det jag fick! fick massor med kläder,pengar, klädställning,en tavla med bild på mig och natha, headset, smycken, en bok och en parfym som luktar sjuuukt gott, en film och ett data spel.
Och idag har jag bara varit hemma med mina syskon och min pappas tjej och nu sitter jag och kollar på tv och skriver med anna på facebook :)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0